Виконавче провадження не виходячи з офісу

Виконавче провадження не виходячи з офісу

Електронний документообіг поступово стає доброю традицією вітчизняного бізнесу. І стримують розвиток цифровізації, здебільшого, певні вади законодавства.

Сьогодні, щоб ініціювати виконавче провадження, стягувачу необхідно спершу подбати про отримання виконавчого документу на папері в органі, що його видав.

Далі, заяву про примусове виконання рішення він міг би подати в електронній формі, підписавши її ЕЦП і відправивши на e-mail приватного виконавця чи органу ДВС, але ж до заяви необхідно долучити оригінал виконавчого документу.

15 липня цього року, Верховна Рада нарешті прийняла Закон № 3707 про внесення змін до Закону України “Про виконавче провадження” щодо запровадження електронної форми виконавчого документу. Із набранням ним чинності, замість видавати виконавчий документ на папері, суд надаватиме стягувачу відповідні ідентифікатори доступу до електронної форми виконавчого документу.

Пред’явити такий виконавчий документ стягувач зможе просто зазначивши ці ідентифікатори у заяві про примусове виконання рішення. Підписуючи заяву ЕЦП і відправляючи її на офіційну електронну пошту виконавця, може бути заощаджено чимало часу.

Таким чином, юрисконсульт компанії – стягувача або адвокат зможе пред’явити виконавчий документ до виконання не відвідуючи суд і виконавця і не витрачаючи час і кошти на паперову переписку із указаними суб’єктами.

Раніше ми вже писали Чому всі чекають на реєстр виконавчих документів?

Поширити?